fredag, februari 13, 2009

tävlings dags!


Nu är det inte många besökare kvar tills jag har haft 7000 stycken! Tänkte att jag skulle vara lite förberedd och dra igång en liten utlottning på ett plagg. Vinner man så får man välja på en velourbralla i mitt egna byxmönster (56-110cl), en kjol eller en basker. Hoppas att det låter bra?!Försöker att uppfylla allas önskningar på vinst som jag fick in vid ett tidigare inlägg. Ni behöver inte bestämma er nu!

För att deltaga lämnar du bara en kommentar. Har du ingen blogg, vänligen lämna din mailadress. Om du med blogg länkar så vill jag att du lämnar ytterligare en kommentar, skriv bara en 2:a så vet jag att du länkat. För det får du två lotter, alltså!:o)
Anledningen till det är att jag kommer att använda mig av ett slumpverktyg för att utse vinnaren. (Det är givetvis ok att låna bilden!)
Vinnaren dras om 10 dagar dvs 23/2.
Nu hoppas jag att det är någon som vill vara med!:o)
Lycka till!

95 kommentarer:

Helena sa...

Jag vill vara med! Skulle vilja vinna en kjol till yngsta dottern! :-)

Helena sa...

2 Har länkat också...

Vindling sa...

Jag är med! Får fundera lite på vad jag skulle välja om jag vinner.

Lilla NovaK sa...

Jag vill också vara med! Du gör ju så fina grejer!! =)

Husfrun på landet sa...

Självklart jag är med och tävlar :) Är ju så förtjust i dina muddisar.

Husfrun på landet sa...

2
har länkat i bloggen

Therese sa...

Självklart vill man vara med och tävla..... =)
Mycket fin sida=)

Therese sa...

2
Länkar självklart från bloggen

Anonym sa...

Vad trevligt - klart jag vill vinna!

nickolina_@hotmail.com

/Annika

Anonym sa...

Jag är med :)

krajamaria sa...

Gillar dina baskrar! En sådan skulle göra mig glad att vinna! :)

Anonym sa...

Ja e åxå med!!

Botilda sa...

Så trevligt! Dina baskrar har jag ett mycket gott öga till ;-)

rino sa...

jag är med:-)

Anonym sa...

oj, min dotter vill absolut vinna ett par av dina fina byxor :)

Kort og Søm sa...

Hei,
ja jeg vil gjerne være med!! :o)
Ha en fin helg!

Lallis/Helene sa...

Jag vill vara med!

Lallis/Helene sa...

2 Har länkat till dig i min blogg

sygryn sa...

Jag vill också vara med!:)

Anonym sa...

Åh vad roligt med en tävling! Jag vill vara med och kanske vinna en fin kjol till E! :)

ulrikakarlsson@hotmail.com

//Linda sa...

Men vilka fina grejer, självklart vill jag vara med :)
min mail är oai@live.se

//Linda sa...

2

http://linblogg.blogspot.com/2009/02/kladesplagg-232.html

Anonym sa...

Vad kul med så unika vinster. Jag är absolut med...

Anonym sa...

2

...och jag har länkat till dig i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/klader-23-februari.html

od Andulky sa...

Jag vill gärna vara med!! Har länkat på min blogg!
/Anna

Wirha sa...

Ja jag är med och tävlar!!

Jag har länkat på min blog med!!
http://wirha.blogspot.com/2009/02/mys-klader-pa-spel.html

Kaja sa...

Jag vill vinna en basker!

Anita sa...

Jag vill också vara med. En sån där fin mössa skulle sitta fint. :)

Anita sa...

2
Har länkat i min blogg. Fattar inte varför det står Mail på mitt förra inlägg. :)

Anonym sa...

Vill också vara med och tävla.
allenp@glocalnet.net

LillaLiten sa...

Jag vill vara med, har länkat; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-23-feb_14.html

LillaLiten sa...

2 för länkningen:-)

Palven sa...

Har många gånger varit inne och kikat på dina snygga mössor/baskrar. Kan absolut inte missa denna chans.

Palven sa...

2:a för länkningen =)

Anonym sa...

Jag vill vara med! Lägger en länk på min blogg bums.

Unknown sa...

jag är självklart på;)

brallor till soneskulle ju sitta huur fint som helst gö!!!!

**erika**

6-barns mamma sa...

Oj! spännande, vill vara med och prova lyckan önskar mig ett par velorbrallor i st 110 cl.

6-barns mamma sa...

2, nu har jag länkat till dig också! Vinner jag önskar jag en velorbralla i st 110.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar

Anonym sa...

2. Jag är med, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/klader.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med och tävla!
svartakatten@live.se

citronlime sa...

Galet fina kläder du gör!!! Hoppas innerligt på tur!

citronlime sa...

2. Har givetvis länkat också :)

Y sa...

klart jag vill vara med!

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

jag är med och tävlar :)
vill vinna en kjol.

Syserine sa...

jag är också med! kjol, tack : )

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna ett par coola brallor!!! :)

Jag har mailadress: hysterisk@hotmail.com

Mvh Kick

Malin sa...

Jag vill vara med och tävla. Min son skulle passa väldigt bra i ett par av dina fina byxor.
MVH
Malin
malinlofving(at)gmail.com

Anonym sa...

jag vill vara med och tävla in dotter hade varit ursöt i en liten basker =)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! =)

Anonym sa...

2
Har länkat i min blogg :)

Anonym sa...

jag vill avra med. ett par byxor till dottern 110 skulle inte sitta fel ;)

Anonym sa...

2

länkat i min blo9gg

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om ett par byxor i strl 98 till min lille son.

Maria sa...

2.
Lägger en länk till vänster på min blogg.

Anonym sa...

2 Har länkat hit från min blogg.

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!
christineoskarsson@blixtmail.se

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! :D

Solveig Lövendahl sa...

Klart det låter bra! Jag vill vara med! Grattis tilla alla besökare!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Velourbrallor i stl 86 skulle tacksamt tas emot... ;D

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar!!! Är i stort behov av byxor i strl 74/80 till min Oliwer!

Camilla Porsman sa...

Jag vill vara med! Och jag vet redan att jag skulle vilja ha ett par av dina superfina muddbyxor!

Camilla Porsman sa...

2 Och här kommer en inlägg nummer 2 för en andra lott (tävlingen är länkad från min blogg).

Ladylox sa...

Även jag vill vara med i utlottningen!

Ladylox sa...

2 har länkat till bloggen/tävlingen

Naíma´s sa...

Jag vill väldigt gärna vara med.
En sån där underbart fin mössa skulle vara så söt på Naíma.
/Jennifer

Lina sa...

2 har länkat :) Om jag fattar hur jag ska göra :P

Anja Allvin sa...

jag vill också vara med!!!!

Anonym sa...

Vill mer än gärna vinna något av dina finheter
linda7707persson@hotmail.com

Christina sa...

Åååå tänk om jag skulle vinna! Wiiiiii nu hoppas jag!

K-L sa...

Jag vill vara med.

K-L sa...

2. Nu har jag länkat också!
http://viktorochlukas.blogg.se/

Errajka sa...

Självklart med! :) Håller tummar!

Anonym sa...

Hejsan svejsan,
Vilka fina brallor du gör till de små.. eller en basker till mig hade inte suttit helt fel... ;)
Hälsningar Nicola

stefanonicola@swipnet.se

Juan, David, Frida & Chiqui sa...

Jag vill också vara med...

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla, du har jättefina kläder, första gången som jag hittat till din sida. Hoppas på turen.

miros79(at)hotmail.com

Gekko sa...

Haha, jag vill ju vinna! Fast jag skulle ha jättesvårt att välja mellan byxor eller basker!

Tale sa...

Klart man er med! Så mye fint du lager.

Tale sa...

2
Lenket i bloggen min. :-)

Anonym sa...

Jag vill vara med..

engstrom-jonsson89@hotmail.com

lilla hjärtat sa...

Jag vill oxå vara med ; ) Vet inte om jag passar i basker men annars skulle det vara roligt med ett par muddisar i ett annat mönster.

lilla hjärtat sa...

2 länkar oxå

OttoPippi sa...

Jag vill också vara med och tävla!!!

Retro Elephant sa...

Jag är också med :) Kul med så många besökare på bloggen! Lägger en länk till dig från min sida :) (till vänster finns den)

//Lina

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar. Dina baskrar är superfina.

Anna-Snoddas sa...

Jag vill självklart också vara med! Trodde redan jag lagt en kommentar, tur jag tittade in igen! :)

Joanna sa...

Jag vill vara med och tävla, kul! :D

reykjavik fragments sa...

Åh jag hoppas det inte är försent att tävla. Skulle så gärna vilja vinna byxorna. Länkar hit.

Anonym sa...

Hoppas att det inte är för sent att deltaga, jag chansar att tid finns kvar!!

Kram Nettan i Hälsingland.

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Klart man vill vinna du gör jättefina kläder :) Grattis till besökarna

Anonym sa...

jag vill vara med!!! så nu håller jag båda mina tummar.

Marie Frost sa...

Är jag för sent ute, annars vill jag gärna vara med och tävla!

Doris_Assar sa...

Åh, jag hade missat den här! Klart jag vill vara med! :-)

Doris_Assar sa...

2