måndag, februari 02, 2009

en kommande tävling...

Jag hade tänkt att jag skulle ha en egen tävling när jag just passerat 5000 besökare, men det missade jag med sisådär 400 besök. Ok, nästa mål var 6000... som jag också missade med ca 300 besökare. Är jätte glad för mina 1500 besökare bara i år. Tack ni där ute!!:o)

Nu utlovas en tävling vid 7000 besökare eller fler men då är jag väldigt osäker på vad jag ska lotta ut... Hjälp önskas.
Skulle du kunna tänka dig att tävla hos mig och vad skulle du vilja vinna i sådana fall?

15 kommentarer:

Husfrun på landet sa...

Ja men visst, jag skulle absolut tävla hos dig. Som vinst skulle jag vara glad över vad som du än lottar ut, men eftersom jag har en förkärlek till muddbyxor så vore det en härlig vinst :)

Kaja sa...

Jag vill vinna en mössa! Tycker att de är jättecoola!

Vindling sa...

En av dina underbara mössor såklart!

Retro Elephant sa...

Dina coola vuxen baskrar!

//Lina

Gekko sa...

Jag tänkte faktist på en av dina supersnygga muddbyxor! Fast när jag ser andra rösta på baskrarna så måste jag säga att det skulle vara en fantastiskt bra vinst! De är ju såååå snygga! Och jag har ju provat de på mig också! :-)

Hoppas ni mår bra och att vi inte lämnade några virus hos er!

OttoPippi sa...

Du gör underbara grejer!! Jag skulle definitivt tävla hos dig! Jag säger som så många andra - en mössa!!

Självklart får du länka till min beskrivning :-)

Syserine sa...

Mössa utan tvekan, dom är jo verkligen dina! men nu har jag klippt en också, men inte sytt, min overlock är jo död igen...

HugOlle sa...

Skulle faktiskt skriva...en mössa utan att ens ha läst vad de andra skrivit! De är ju superfina!

Gulligan sa...

En basker skulle jag gärna vilja vinna;)

FrökenC sa...

En supersnygg hatt/mössa....

Unknown sa...

ett par muddisar till sonen röstar jag på;)

**erika**

Karin sa...

Åh så fina muddbyxor.. sånna skulle jag helt klart vilja vinna.. Hoppas det blir tävling!!!

Errajka sa...

Måste hålla med alla andra. Du gör jättefräsiga mössor. Något av mina barn skulle uppskatta det super mycket :) Hoppas på tävling jag med!

Spjuver Design sa...

Jag skulle jättegärna tävla hos dig och skulle vääääääääääääldigt gärna vilja vinna en av dina fantastiska mössor :-D

sygryn sa...

En BASKER!!!!! Det vill jag vinna hos dig!!!