fredag, oktober 24, 2008

Fortsättning på brallmönstret...

...eller detta blev nog en ny modell...! Ett par i svart velour med gräsgrön mudd.

Jag har lite problem med att få till likadan byxa i olika storlekar. Svårt at få till proportionerna bra.
A tyckte i alla fall att de va väldigt sköna. I morse bytte han dom mot ett par "för små" jeans som han använt en gång tidigare och tvättade lika många gånger. Vad trött man blir på sig själv när man gör sådana inköp!

Här kommer andra nya inköp jag är nöjd över, än så länge!=0)
De två första bilderna är på vår nya overall från me&i, den är helt underbar i färgen!Turkos och lime. Kommer med all säkerhet lysa upp i vintermörkret som närmar sig....

Detta är mina första riktiga Tradera-fynd. Älskar det bruna med gula och orange blommor!

8 kommentarer:

sygryn sa...

Byxorna ser ju kanon ut. Ser att du har börjat photoshoppa. Hur gör du för att göra bakgrunden vit?? Försöker och försöker, men får inget bra resultat....
Fina tyger:-)

prickig design sa...

svar ang photoshop... Jag använder mig mycker utav "trollstaven" klickar på ett större färgfält som jag vill ha bort, fyller med hjälp av färgpytsen (hink med färg som är på väg ur=0)) .Eller också väljer jag "klipp ur" under menyn "REDIGERA".
sedan går jag över med pensel och korrgerar för hand där det behövs...och det syns kan jag lova, är inte allt för säker på hand!=0)Finns säkert en massa andra bra sätt, men detta va det jag kom ihåg från skolan.Kul att man lärde sig något man hade nytta utav!=0)

Erica sa...

Syster Blå: Åh har du tagit dig till tygens mecka?!?!?! Blir lite avis nu må jag säga. Var det lika bra som alla säger? Var det så där alldeles underbart mycket tyger? :)

Unknown sa...

hej hej!
skrev ett inlägg för någon dag sen hos dej:-men måste ha gjort nå galejj för nu var det inte där:-
brallorna ser helsköööna ut!
å overallen, hur cool var inte den då!!!
hej från mej

Kort og Søm sa...

Så fint stoff du har fått deg! :o)
Fine bukser også, man må ofte og feile litt før man blir fornøyd!

lilla hjärtat sa...

Läser mig till att du redan varit i väg. Å va synd...Jag som trodde jag skulle få lite med köpt ;( Inget att göra åt jag får sända iväg en beställning. Jag förstår att det frossas i tyger nu.

OttoPippi sa...

Jag har samma problem!!! Hur sjuton förstorar man och förminskar mönster???

Strömming sa...

Ja det är supersvårt att minska och förstora mönster. Du fick till ett par jättefina byxor!!